fredag+grillning

Fredag igår ju.  Va i skolan och sånt som vanligt sen stack jag in till stan och köpte en avslutningsklänning och sen gick donjeta och jag bara runt i stan och sedan mötte vi ebba och linn som följde med mej när jag skulle köpa baguette på halo, för jag var jätte hungrig. Vid 7 tiden cyklade Linn, Jag, Donjeta, Rebecka och Ebba till stranden och grillade. Medans grillen skulle värmas badade ebba och linn och jag badade upp till knäna och tog foton :). Sen när vi kom tillbaka till grillen där donna och becka satt kom ebba på att hon hade glömt grillspetten hemma men hennes mamma kom och lämnade dom och sen fortsatte kvällen att bli jätte lyckad, men donjeta drog hem vid 9- 10 och efter det kom ten till stranden. Sen när jag kom hem kollade ebba och jag på kärlek och fördom som va på tv. Hoppas ni andra hade en jätte bra  fredagskväll , för det hade iallafall jag! :D
Bilder och sånt kommer sen!

          

Avslutningsklänningen :)




Outfiten för kvällen.

Kommentarer
Postat av: maria

så fin avslutningsklänningen var!!:)

2009-05-30 @ 12:20:30
URL: http://miiaahhh.devote.se
Postat av: linn

alltid lika söt <3

2009-05-30 @ 16:23:38
URL: http://labelsorloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0