Söndag

Hejsan igen!

Förra inlägget kom in idag men det va från igår morgon! Men idag vaknade ebba och jag klockan 12 för vi satt uppe till halv 4 inatt och kollade på a shot at love with the ikki twins på mtv.se tycker det är jätte kul det är kul med drama hehe. Sen efter vi hade ätit frukost följde vi med ebbas mamma Ulrika och sprang 3 kilometer sen åkte vi hem och fixade oss. Sen vid halv 4 cyklade vi in till stan och mötte Linn och sen va vi och kollade på postkodlotteriet och en som jag känner hennes pappa vann 1,9 miljoner! Det är väldigt mycket pengar haha. Det va Charlotte Perelli och Alcazar som uppträdde och så var det programledaren för postkodsmiljonärerna och Daniel Da Silva som var där med! Det var jätte kul men va tvungen att dra hem någongång med så ebba ochh jag drog hem vid kvart i 8 och nu ska jag bara fixa lite inför skolan imon. Nu kommer det lite bilder också men det kommer 2 fina bilder som ebba ska skicka till mej lite senare! :) Tack för dagen tjejer , gå in och checka deras bloggar också! -  ebbaLinn






En söt liten ebba på mc donalds! :)



Postkodslotteriet! :)

Kommentarer
Postat av: ebba

hahha ingen kommentar om den bilden kajsa lilla:O<33

2009-05-13 @ 22:04:53
URL: http://ebbaeebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0