resenervös

Snart är det bara 9 timmar kvar tills jag och min famil åker till London, och jag är väldigt nervös, jag vet inte varför men jag längtar för mycket antar jag. Det ska bli jätte kul men jag kommer sakna bloggen jätte mycket men när jag kommer hem ska jag skriva om allt vi har gjort i london och det kommer att komma jätte många bilder på allt jag har shoppat och lilla jag som turist. Detta är det näst sista inlägget det ska komma en fråga sen också. Men jag kommer sakna er mycket, men vi ses om en vecka hejdå!




gammal bild sen jag sov hos linn på nationaldagen! :)

Kommentarer
Postat av: maria

jag saknarsaknarsaknar diiiig!:O<333



vi mst vara sen eftr att du kommit hem!:)



..även om du inte kmr se detta förräns du är hemma.

hihi(:

2009-06-22 @ 10:53:00
URL: http://miiaahhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0