Svar på frågor.

Anja

Vad tycker du en bra blogg inehåller?

svar: Jag tycker en bra blogg inehåller mycket bilder och färg för det är mer roligar och kolla på bloggen om det är det och så måste det ju vara bra text så att man inte bara skriver en massa trams som inte stämmer.



Rebecka

1. Något jobbigt du har varit med om?

2.Läser dina föräldrar din blogg?

3.Din favorit klädsel?

svar:
1. Jag tror att alla har varit med om något jobbigt någongång till och med jag, men just nu är allting jätte bra.

2. Min mamma läser min blogg när hon sitter vid datan men inte min pappa för han är inte precis en data person men han vet att jag har blogg.

3. Min favorti klädsel är vell någon snygg klänning/tunika och smycken och pumps, för då är man uppklädd och ska antagligen göra något roligt med sina vänner eller familj och det är alltid kul men jag själv har oftast på mej jeans, linne och en kofta på vardagarna :).



Filippa

Hur länge har du bloggat?

svar: Jag har bloggat sen mars 2009.




Frida

1. Vad är det bästa du vet och varför?
2. Om du bara fick läsa en blogg vilken skulle det då vara och varför?
3. Favoritgodis?
4. Vad tycker du om min blogg
http://fridasjoblom.blogg.se/ 

svar:
1. Det bästa jag vet är min familj och mina vänner och varför är för att jag alltid har roligt med dom och älskar dom så mycket ;).
2. Hmmm,, det var en svår och bra fråga faktiskt , eeh kanske en bloggare som heter melissa i såna fall, för jag tycker hon är en extremt bra bloggare och hon har mycket bilder i sina inlägg och det gillar jag ;)
3. Mitt favoritgodis är nog såna löständer haha dom är jätte goda :D.
4. Jag tycker din blogg är superbra, du skriver om mycket intressanta saker och den är bara almänt super bra! ;)



Linn

Vad gör du om 10 år?

svar: Om 10 år bor jag i New york med några kompisar och jag jobbar på en modetidning :D



Malin

1.Vad drömmer du om att få jobba med i framtiden?
2.Har du någon förebild?

svar:
1.  På en modetidning i New york :)
2. Nej inte direkt kanske min syster ;)



Kanar

Om du måste välja mellan Blondinbella eller Kenza, vilken blogg föredrar du då?

svar: Då föredrar jag Kenza för jag läser aldrig blondinbellas typ.



Cajsa

1. Tjärnar du pengar på din blogg?
2. Vilka läser du dagligen?
3. hur många besöakre har du per dag?
4. om du skulle åka till en öde ö, vad skulle du ta med dig då 5saker?

svar:
1. Nej inte ännu, haha
2. Jag läser Kenzas, stinalees, Fridas, Lovisas och  mina kompisar ebba, linn, mia, beccas bloggar :)
3. Det är helt olika varje dag men mellan 20-40 per dag.
4. mobil, dator, bra sällskap, mat, och en båt hem hahah.



Maria

1.vem skulle du välja att vara för en dag av: Blondinbella, Kenza, Kissie eller Stinalee?
2. har du någonsin gjort något du aldrig trodde att du skulle göra och vad var det för något?

svar:
1. Hmm, jag hade nog valt att vara Kenza, för hon verkar ha ett sånt skönt liv ;)
2. Var nära på att sätta mej i kanonen på liseberg hahah , jag är så feg haha :)




Tack för alla underbara frågor och ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: ebba

tackar gulleputt! vi hade astrevligt ikväll!

2009-08-04 @ 00:44:13
URL: http://hppt://ebbaeebba.blogg.se
Postat av: Micaela

Kul att läsa dina svar :)

2009-08-04 @ 12:05:42
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0