sommardag!

hejsan hoppsan

Idag var det verkligen en het sommardag det var ungefär 18 grader här och tänk er hur varmt det borde vara i juli sen, skönt! , menmen  idag åkte jag och familjen till laholm för att lägga blommor på graven och sen åkte vi och köpte påskgodis för om några påskakärringar kommer och knackar på, och sen gick vi en promenad på stranden, Kände på vattnet det var fortfarande lite kallt, men snart blir det årets första dopp, någon som redan har tagit sej ett dopp?. Sen när vi kom hem tog jag direkt på mej bikinin och solade sen vid tre kom donjeta och då gick vi till tivolit men det var inte så många där så vi gick in till stan och då mötte vi selma, katarina , emelie och julia så vi va med dom och sen gick vi alla till tivolit medans dom åkte karuseller gick donjeta och jag runt , för jag hade inte tagit med mej pengar för jag är inte den som `` älskar ´´ att åka karuseller men det har jag bestämt att jag ska åka ändå många nya läskiga karuseller på liseberg i sommar! men sen gick jag hem och åt mat sen bakade jag och pappa kajsakakor, dom är så goda och det roliga är för jag heter kajsa men kakorna heter egentligen kolakakor men när jag var liten så tålde jag inte dom så pappa gjorde om receptet lite så bytte han namn till kajsakakor så jag skulle kunna tåla dom, Ska ni göra för något specielt på påskafton imon då?  , det ska nog inte jag eller bara det vanliga äta påskmiddag med familjen hitta påskäggen på morgonen , fast vid lunch ska familjen åka grilla korv på stranden, det kommer nog bli mysigt :D





outfiten för idag:

- kofta från hm
- tunika från ginatricot
- tights från ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0