sjukling!

Hejsan
Idag hade jag fortfarande ont i magen och ont i mitt huvud och att jag har fått lite förkylning på köpet. Jag hatar verkligen att vara sjuk , det finns inget att göra och man saknar bara skolan, lite konstigt att säga för jag gillar inte skolan egentligen hehe, Men när jag vaknade gick jag ner och kollade lite på tv och åt en macka sen när klockan blev 12.15 gick jag upp till datan och då var johanna inne för hon e också sjuk , så krya på dej johanna, sen ska jag vell gå ner till tv igen. Jag hoppas att jag kan komma till skolan imon. Och sen på lördag ska man stå på torget och sälja bullar och kakor för vi samlar till en klassresa i 9 . Vad ska ni göra i helgen ?

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0