karuseller!

hej igen

Jag var aldrig och sprang eftersom min syster inte kunde, så jag drog hem till donjeta med min tröja som jag hittat i min garderob där det står blondiner har med kul men blondiner är överstruket så står det brunetter istället , inget menat till dom som är blondhåriga :) , men sen så stack vi till tivolit och jag åkte typ allt som fanns jag som brukar vara jätte rädd för karuseller, men det var jätte kul! , och sen gick donjeta och jag till mcdonalds och käkade lite sen gick vi hem. När jag kom hem satte jag på datan och började städa lite på mitt rum men sen avbröt jag för familjen skulle måla ägg. Brukar ni måla era ägg? Och sen blir det påskmiddag och efter det blir det nog bara att ta det lungt efter den långa dagen.Och sen på tisdag har jag tänkt att jag ska in till stan för jag behöver köpa rätt så mycket, kommer in bilder lite som förslag på vad jag ska köpa. Glad påsk , och hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0