hänt idag!

Idag var jag i stan med ebba och donjeta, fast innan det var det tråkiga skolan igen, fast vi slutade 14.35 så då cyklade maria, donjeta och jag hem till mej och åt, sen stack maria till fiolen och då kom ebba och sen cyklade ebba, jag och donjeta in till stan, ebba och donna köpte lite saker men jag köpte inget för jag hade inga pengar, men jag hittade ett par jätte  fina pumps på dna och en jätte fin tunika på cubus så ska se om jag ska köpa de lite senare i veckan. Sen cyklade vi hem och ebba och jag var hemma hoss mej ett tag för donna skulle hem och sen gick ebba och jag ut. Sen ska jag duscha och sen ska jag kolla på sommer,  Kolla någon på det ?


Kommentarer
Postat av: Athena

jaa, de e ju fett bra :D

2009-04-25 @ 12:02:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0