frisk igen!

hheej!
Idag gick man upp och fixade sej till skolan för idag är man frisk! , patricia kom till mej halv 8 sen drog vi vidare och mötte ida och donjeta sen gick vi alla till skolan. Först hade vi engelska och då var det teater, hah det gick inte bra kan jag säga! Sen hade vi matte, sen no fast där fick man gå om man hade lämnat in sv/no uppsatsen och det hade jag och Alexandra så då hade vi en timmes rast istället och sen var det svenska men vi hade ju som sagt redan lämnat in uppsatsen så vi slutade 20 över 11 :D.Sen när jag kom hem funkade inte internet, men ebba ringde så jag gick till henne, hon är sjuk men inte så det smittar, så vi satt bara och snackade om veckan och vad som hade hänt och sånt sen drog jag hem vid 1. Så nu sitter jag här hemma och  sen ska jag och mamma till eurostop och kolla skor och sen ska jag kanske vara med donjeta och lite senare ska hon och ja baka chokladbollarn och sen blir det vell vara ute  eller tv . 

hejdå!






Min Outfit:

- kofta från carlings
- vitt linne från hm
- byxor från tretton ( cheap monday )







Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :) du kanske kan kolla in den,du kanske gillar den?:)

2009-04-17 @ 16:13:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0