090421


Hejssan ,

Idag hade vi först - svenska, no och sen engelska och vi kollar på the notebook asså den e as bra, värsta sorglig. Sen hade vi 2 h 15 min rast så donjeta, maria och jag drog hem till mej och åt och ringde lite personer. Sen skulle vi cykla till sannarp, för lite bakom där skulle alla 6 och 7 springa 2,5 km på max 30 minuter, förra året gick jag hela varvet och då fick jag 32 men i år fick jag 20,5 tycker det är bra för jag tränar aldrig, men ska börja. Sen skussade maria mej hem och då kollade vi på film och sen satte vi på datan och kollade lite snabbt några saker och sen ringde vi prao till maxi men
dom hade redan 3 stycken , Någon som vet en affär som 2 stycken kan praoa i nästa vecka ?
Sen gick vi ut och spelade basket, jag vann på 21. Sen skulle maria till kulturskolan så hade hon missat bussen så hon tog en buss 4 minuter innan hon började. Sen gick jag hem och fixade lite saker för i skolan imorgon.
Har spotify  nu så om någon vet någon bra låt kan ni gärna lägga en komentar och säga den! :) hejssvejs!



En bild från när Donjeta fyllde 14 år :) fast den är på mejj och maria!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vrsg:)

2009-04-22 @ 19:55:30
URL: http://flishas.blogg.se/
Postat av: mia

haha(: älsklar dig:D<33

2009-04-22 @ 21:40:47
URL: http://miiahhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0