090420

Hej!

Idag var det induviduell skolfotografering ,  tror inte jag blev bra. Sen var det mentorstid, sen svenska sen luch, spanska sen träslöjd sen hem med maria. Hemma o åt med maria och letade praoplats men dom sa att vi skulle ringa imon. Så sen när maria hade gått till pianot kom ebba över och sen gick vi till stan, jag köpte inget eftersom jag inte har några pengar men ebba köpte en jätte fin bikini överdel på ginatricot. Sen när stan hade stäng gick jag hem och ebba gick hem till sej. Jag åt och sen gick jah hem till henne och pluggade lite sen stack vi ut till netto och köpte popcorn och halstabletter sen va vi ute. Sen skulle ebba hem och äta  så då sa vi hejdå och jag gick hem och satte mej vid datan. Sen ska jag fixa för imon för vi ska springa 2 km med gympan, Hejs svejs!




Min outfit!

- vit tröja från carlings
- svart linne från hm
- jeans/ tights från vila

Kommentarer
Postat av: mia

johh du blev visst bra:O<33

2009-04-21 @ 08:30:31
URL: http://miiahhh.devote.se
Postat av: ebbba

vi hade kulit<333

2009-04-21 @ 16:08:38
URL: http://ebbaeebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0