090412

hejsan

Idag vaknade jag av att solen lös i mitt ansikte det var riktigt härligt. Sen gick man upp och åt frukost sen fixade jag mej för jag och donjeta skulle sola solarium för allra första gången, så när vi kom dit ville dom först inte sättas igång men det gick sen, och efter det åkte donjeta hem och då klippte mamma snelugg på mej fast det syns inte så mycket alls men det var bara för jag hade lugg innan men ja hade aldrig nästan nere den , lite synd. Men sen stack jag ut med Maja ( syrran ) och sprang för att vi kunde ju inte igår. Och sen när vi kom tillbaka satte vi oss och kollade på bring it on, dom filmerna är riktigt bra tycker jag! , sen åt jag och sen var jag ute lite i det fina vädret. Och sen fyller min kompis Katarina 13 år idag , så Grattis till henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0