090409

Maria sov här inatt , så vi gick upp vid 10. Vi gick ner och åt frukost sen klädde vi på oss och sminkade oss, för mej tog det rätt lång tid att bestämma mej om jag skullle sminka mej eller inte för vädret var fint först sen blev det dåligt. Sen gick vi ut till basketplanen och där lång det maskar nästan överallt, fast jag hatar maskar klarade vi ju av att spela basket ändå. Maria skulle hem 12.20 så jag följde henne till bussen sen gick jag hem och kollade på det första avsnittet av the hills 5 på webben för jag missade det, jag tycker det e dåligt att dom har lagt avsnittet på tv- måndag klockan 10 på förmidagen för då går ju nästan alla i skolan eller så jobbar man. Men sen   gick jag ner och åt taccos och sen rensade jag lite bilder på datan och ikväll blir det inte så mycket att göra kanske ta en promenad med någon om nån vill eller nått / kajsa




bild från igår


Kommentarer
Postat av: miaa:D

haha, snyggiga bilder juh;) hahah :D<3

hur fixade du headern/BANNNERRN hahhahha :D <33

älsakr dig<3 :D

2009-04-09 @ 23:10:42
URL: http://miiahhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0