090408

hej,

Idag vaknade jag vid 9 gick ner och hämtade frukost ,sen efter ja hade ätit upp städade jag på mitt rum för mia och donna skulle komma sen.  När donna kom hade jag inte hunnit dusha så dushade snabbt o sen fixade ja mej också mötte donna och jag maria. Senare gick vi in till stan och kollade runt lite, sen gick vi till mcdonalds ock käkade lite, sen gick vi till biblan och satt lite vid datan, där var också en jätte söt liten kille som sprang runt med böcker hela tiden. Sen gick vi hem och donna gick hem tilll mejj, mia och jag fixade lite på datan sen gick vi ut och spelade basket och tog lite bilder, sen när vi kom hem åt vi taccos , sen var vi ute lite snabbt till. Nu kollar vi step up, den e as bra tycker jag!
Bilder från idag kommer imon.  / kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0