090401

hej hej .

Första april idag , har inte blivit lurad inte lurat någon heller , någon som har blivit lurad ? 
Sen  var det skola igen , hade bildprov på perspektiv gick vell rätt så  bra, sen va det vell rätt normalt i skolan sen fick vi tillbaka våra spanska prov fick VG  tkr det va bra. Sen cyklade jag och donna och maria hem till donna och hon käkade och hämtade hennes cykel sen stack vi hem till mej också käkade ja och mia sen satt vi bara och snackade sen stack jah och donjeta in till stan och mia te fiolen. I stan köpte donjeta en tröja och jag hittade jätte mycket fina saker som en klänning och en fin blommig kjol men hade inga pengar men ska till göteborg på fredag och shoppa mycket. sen när jag kom hem åt jag och pluggade för har två prov imon sen gick jag ut och spelade lite basket med ebba, kolla hennes blogg här ebba

Bara så att ni kommer ihåg så får man inte ladda ner längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0