en timme kvar...

..tills ja ska träna. Efter skolan gick maria med mej hem och då åt vi kanelbullar som vi hade bakat på hemkunskapen, mums! Vi pluggade engelska men fattade inte så mycket haha. Men får göra det ikväll istället. Men om en timme som sagt kommer donna och hämtar upp mej och då ska vi iväg till Friskis & Svettis och träna afropass i en timme.


 Och en sak, till i förra inlägget glömde jag säga att det är tyvär inte jag som har tagit bilden, för det va många som tyckte bilden är fin och haha det tycker jag med men har inte tagit den själv! Så ni vet! Kram.

Kommentarer
Postat av: Josefine

ingen fara, med mig är de bra :D

2010-01-19 @ 18:40:42
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0