skola igen.

Hejsan, Idag var det skola efter den halv långa helgen. Hann inte äta frukost så var hungrig typ hela dagen och trött på det. På musiken skulle vi redovisa en låt vi har gjort på keybord men det var fel sa hon så vi ska göra det på onsdag istället. Sen hade vi prov o spanska och jag tror att det gick rätt så bra det var om verb och lite annat. Sen när vi slutade 20 över 3 så gick maria occh jag hem till mej sen åt vi finska piroger, jätte gott dom som undrar varför vi åt just finska o inte svenska är för min mamma e finsk :). Sen när maria hade gått hem gick jag upp till datan och sen ikväll blir det vell inte mycket att göra men imon ska man träna igen. hejdå

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Tack för att du röstade på mig som veckans blogg hos http://soeticz.webblogg.se! Du var en av dom som gjorde att jag vann! :) <3

2009-05-04 @ 19:58:03
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0