neutrogena visibly clear 2-in-1 wash mask

Solade inte jätte länge för vi skulle fika med rabarberspaj. Det var super gott. Sedan kollade jag på Gossip girl och sen the city, älskar verkligen dom serierna och såklart the hills och desperate houswifes med! Nu snart ska jag tvätta bort min mask jag har i ansiktet och sen gå ner och dusha och sen ska jag plugga lite no. Masken jag har i ansiktet är neutrogena visibly clear 2-in-1 wash mask.  Jag har haft ett par gånger och tycker den är väldigt bra och den kostar bara runt 65 kronor. 



Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Svar: awuu okej, joodå det är helt okej med mig! toppen väder ute ju :)



Vad gör du då? (aa)

2009-06-01 @ 13:09:05
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0