svar på frågor.

Emma

Vad pluggar/jobbar du?
Hur gammal är du?
Vad gör du om 10 år?


- Jag pluggar på östergårdsskolan i halmstad.
- Jag är 13 år men fyller 14 i höst :)
- Jag vet inte riktigt för jag vet inte vad jag vill bli men jag och min kompis har alltid velat bo i new york så kanske blir det ;).



charlina och elisabeth

Har du någon idol, vem i såna fall?


- Nej det har jag faktiskt inte, jag tycker om många olika. :)




maria


Om du fick träffa vem som helst, död eller levande spelar ingen roll, vem skulle det då vara?
Vilket gymnasium tror du att du kommer välja?
Vilken är din favoritblogg?


- Jag tror jag hade velat träffa min farfar för han dog på vintern och jag föddes på hösten så kommer inte ihåg någonting av han och hade gärnat velat träffa han.
- Jag tror jag kommer att välja sannarpsgymnasiet för där finns rätt så mycket att välja på. :)
- Jag gillar väldigt många bloggar och tycker jätte många är jätte fina men jag gillar väldigt mycket fridas blogg. Och dom som inte har sett den kan gå in här .




Ävelicious

Vad är det första du gör varje morgon?

- Klär på mej :)




emelie

Vad tycker du om min blogg ?
Har du någon dold talang?
Vad heter din bästa vän?

- Jag tycker din blogg är jätte fin och du tar jätte fina bilder! :)
- Det har jag säkert men kommer faktiskt inte på någon just nu.
- Har många, och de är donjeta, ebba, sofie, athena, maria. =)




hanna

spelar du fotboll?

- Nej det gör jag inte men har vatt med en gång i ett fotbollslag men tyckte inte det var min grej. ;)




elin

Vad gillar du för slags musik?
vem skulle du vilja byta liv med för en dag?

- Jag gillar för det mesta RNB :)
- Om du menar kändis så tycker jag lauren conreds liv verkar väldigt spännande och kul! :D




patricia hjärta oscar

Hur gammal är du?
Hur länge har du bloggat ?
Vad var det som gjorde att du började blogga ?


- Jag är 13 fyller 14 i höst :).
- Sen Mars detta året.
- Det var många som jag kände som började med det och det verkade kul :).




Maria

Vilka bloggar följer du?


- Det är väldigt många det är över 20 stycken. =)




Frida

Vad är det bästa du vet och varför ?
Om du bara fick läsa en blogg vilken skulle det vara och varför ?
Favorit godis ?
Vad tycker du om min blogg?

- Det bästa jag vet är när jag är med min familj eller vänner för det är dom jag verkligen älskar mest! :)
- Hmm. Det är ett väldigt svårt beslut men det får nog bli din för jag tycker den är bra och du skriver om allt möjligt och det är jätte bra, fortsätt så :)
- aprikoser tror jag dom heter dom är runda och smakar aprikos :D
- Jag tycker din blogg är jätte bra som sagt och du skriver jätte bra och du är jätte söt och har fina outfiter ;)




ann

läsare?
favomat?
favobok?
favofilm?
favoserie?

- Vet inte riktigt  vad du menar med den frågan så om du säger det till mej kan jag svara på den någon annan gång ;).
- Det blir nog taccos det är så himla gott! :D
- Tillsammans som jag håller på att läsa nu! :)
- The notebook eller step up. Dom är jätte bra! Filmtips till dom som inte har sett dom! :D
- O.C och desperate houswifes och gossip girl! :D



Tack för alla frågor, och tack till alla som har frågat frågorna! :D

Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg!

2009-06-11 @ 22:23:53
URL: http://ffriidzz.blogg.se/
Postat av: Claug

Nice'igt :)



Åh! London är ju bara för underbart!

När åker du? :)

2009-06-11 @ 22:39:11
URL: http://claug.blogg.se/
Postat av: ävelicious

kul med svaren :)

nu finns det svar på din fråga/frågor i min blogg, och du är här med länkad. Kolla in och läs svaren :)

2009-06-11 @ 23:10:40
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: hanna

jag vaknade typ nyss :D

2009-06-12 @ 10:48:52
URL: http://iingetknussel.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

sv: Jag antar att du menar idag, och då kanske jag ska in till stan lite. Men det regnar ju för fullt :( Vad ska du göra diag? :)<3

2009-06-12 @ 10:54:04
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Åh, vad glad jag blir att du gillar min blogg så mycket! :D

Haha, kul att det är någon som har härmat mig med "namn" hjärta "namn" haha xD

2009-06-12 @ 19:22:39
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0