SOMMARLOV!

Sommarlov solen lyser skönt nej det borde vara fel att sjunga så det måste ju vara sommarlov regnet öser ner eller vad tycker ni?

Jag gick upp vid 7 tiden för vi skulle vara i kyrkan klockan halv nio iallafall vi i kören för vi skulle sjunga klockan nio. Efter vi hade sjungt skulle vi kolla på när niorna sjöng och det va en som heter Fanny som sjung den låten Someone's watching over me från rais your voice och den är så fin så att jätte många killar tog fram tändare och började gunga fram och tillbaka. Det va så fint! Sen när det va slut sa jag hejdå till alla och sen gick jag hem i pumps och klänning utan några tights och världens tunnaste jacka i ösregn men som tur va att jag hade paraply med mej så blev ändå inte så jätte blöt. Nu sitter jag bara och tar det jätte lungt och hoppas på att vädret ska bli mycket finare så man kan vara ute. För ikväll är det schools out men det är ju inte kul att gå dit när det ösregnar. Men får se hur det blir. Maria ska iallafall sova hos mej ikväll så hon kommer med bussen vid 6 tiden men hon kommer hem till mej vid 7 för jag ska på fest hos mej kusin för han har slutat nian och han mamma har fyllt år. Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0