Outfit + kvällen

Efter donna kom till mej va vi ute och gick runt lite och vi var bland annat på maxi för jag ville jätte gärna ha en chokladbolle och sen när vi skulle gå hem igen mötte vi Ebba och linn , och jag har saknat ebba jätte mycket för hon har varit i frankrike i lite över 1 vecka och Linn har jag också såklart saknat! Vi pratade med dom kanske i 10 minuter och sen gick vi vidare hemmot. Vi satt vid datan i cirka 20 minuter för sen började filmen på tv. När vi skulle kolla på det var det en annan film på kanal 3 som verkade jätte bra med men vi beslöt oss för att kolla på den på kanal 5 och det var nästan en av dom bästa filmerna jag har sett huvudperson spelades av Jojo. Den var riktigt bra, vad tycker ni som såg den också ?
Men nu ska jag vell ta och kolla lite till sen ska jag gå ner och kolla på Eva och Adam med syrran Maja. Ha det så bra. Kram .



Dresscode  ♥

- Blått linne från hm
- Shorts från London
- Skor från Dna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0