fotbollstuneringen

Nu ska jag skriva om vad jag har gjort idag också kommer det lite bilder. Vi började halv nio i skolan sen gick jag bort med maria & donjeta till sannarp där fotbollstuneringens skulle vara. Det var nästan alla klasser från våran skola och lärarna hade eget lag i fotbollen jätte kul var det och att det blev ju varmt! :O. Efter skolan Cyklade donjeta och jag till biblan för hon skulle ju då låna böcker och sen gick vi bara en snabbrunda in till stan, hittade ett par jätte söta skor på dna. Sen cyklade vi hem. När jag kom hem åt jag och sen när jag skulle lägga in smöret i kylskåpet såg jag att strömmen hade gått i kylen. haha. Det var lite kul. Vid 7 började träningen sen slutade den klockan 8 och då fick vi cykla hem i  ösregn, inte så kul faktiskt men sen när man kom hem åt man fiskgratäng kollade i nya elle och satt vi desperate houswifes som är den bästa serien jag vet! Vilka mer kollar på desperate houswifes?
Och nu ska jag gå och lägga mej och sova. Godnatt allihopa, hoppas ni har haft en jätte bra dag! Puss kajsa








Köpte såklart popcorn på netto att äta :)

 






Alla va sedan trötta efter den långa dagen så vi låg och sov nästan.


Kommentarer
Postat av: maria

tur för dig att du inte tog någon bild på mig:)

2009-06-10 @ 15:17:56
URL: http://miiaahhh.devote.se
Postat av: anduena

ser hemsk ut fan haha :D

2009-06-10 @ 16:21:05
URL: http://aanduena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0