Blue Thai + stranden

Hejsan, idag har det varit en väldigt rolig dag för mig och jag hoppas ni andra också har haft lika  kul som mig. Först vaknade jag vid 12 och fixade mej lite snabbt och sen kom ebba över och då gav vi varandra våra presenter, asså vi brukar ge varsin present till varandra när vi har varit ute och rest och jag fick ett nagellack av henne det var en jätte fin färg på det så det ska användas väl, tack ebba sötnos! :). Sen gick vi in till stan och mötte rebecca vid Blue Thai där vi sedan åt mat, det var jätte gott! Det var ju då Thai-mat och jag brukar inte gilla thai eller kina mat så mycket men detta tycker jag var jätte gott! Sen gick vi hem till mej och packade i ordning lite bikinisar och handukar och sen cyklade vi till stranden och badade och solade, har faktiskt fått lite färg :D, men sen när vi skulle hem gick vi inom ebbas farmor och hon hade såna gamla pumps typ som var jätte coola! Sen cyklade vi hem till var för sig och dushade och fixade oss lite och sen tog ebba och jag bussen till becca och var där en stund sen stack vi till stranden och väntade på Linn och sen när Linn hade kommit grillade vi men vi när klockan typ blev 11 stack vi för myggen attackerade  oss så vi gick. Och sen när ebba och jag skulle ta bussen hem 20 i tolv  så kom den aldrig så mamma kom och hämtade oss vid 5 över tolv istället, men nu är jag hemma och ska nog sova snart för är ganska trött. Hejdå , pussar och kramar från kajsa.



Nagellacket jag fick av ebba som jag även kallar bubba :).


En liten rolig bild på mej längst bak sen ebba i mitten och sen becca :D


Grillen hade släkts så vi fick grilla marsmallowsen över ljus som linn hade med sej :D

Kommentarer
Postat av: ebba

hahahahahahhaha vi hadee jätteroligt, hahaha //bubba:)

2009-07-02 @ 12:43:29
URL: http://ebbaeebba.blogg.se/
Postat av: Rebecca

skit skoj dag! :D<3

2009-07-02 @ 13:54:45
URL: http://rebekahlago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0