12 juni

Skriver lite om igår för hann inte uppdatera igår.


12 juni - Vid 5 gick jag och familjen över till min kusin Erik för han hade slutat nian och hans mamma hade fyllt år så vi firade dom och lite sånt jag gick hem redan vid halv 8 för skulle fixa mej lite smått och sen gick jag över till ebba och där var ebba, donna, linn och mia och när alla var klara gick vi till stan för vi skulle till schools out men det började inte förän klockan 9 så vi gick til mcdonalds först och åt lite sen gick vi till schools out, det var jätte kul där men det va synd att det inte var med folk men det va nog på grund av vädret för det regnade ju lite ibland. Sen vid halv 1 gick vi hem och då sov maria hos mej och vi  gick inte och la oss förän halv 2 eller något sånt, nu kommer det lite bilder från igår!.




Donjeta på skolavslutningen i kyrkan .



Maria i kyrkan .



Mia & jag :)



Mia, linn, peter siepen och ebba :)



En rätt dålig bild på agnes :D




Jag, och donna hahha i våra fina rengsaker :)

Kommentarer
Postat av: Melina

sv:tack :)

2009-06-13 @ 13:38:47
URL: http://mmelina.se
Postat av: maria

haha det var jättekul!:)

haha jag ser jättevit ut i ansiktet på den andra bilden, lr vad dt var för ngn bild xd :D <3

2009-06-13 @ 19:30:33
URL: http://miiaahhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0