otursdagen...

I skolan hade vi ingen engelska för vi skulle ha extra rep med musiken, sjunga i 2 timmar är inte det allra roligaste ska jag säga er ii alla fall inte med vårna lärare! Efter skolan drog jag hem och åt och kollade lite the tyra show sen kom ebba och donjeta till mej först började otursdagen med att ebbas kedja på cykeln hoppade av så vi kom nästan försent till friskis och svettis passet sen efter basgympan körde vi danspasset efter för första gången det var väldigt kul! Men sen när vi skulle hem och ta våra skor va mina skor inte där så någon hade snott dom? Jag tycker det bara är helt omoget att sno skor men vi sa till i receptionen och dom ska kolla om dom får in dom. Så fick cykla hem i träningsskor och sen blir det att äta kräm och kolla på desperate houswifes. Ha en bra kväll puss kajsa



Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Gör du? Vad kul! :D

Jag har stuga i Mellbystrand :)

Jaa, usch :/ Men jag går en plugglinje så haha.



2009-05-12 @ 20:38:33
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: mia

sikken tönt som går och snor andras skor?!:O fnan har den inga egna lr?:s

<3<

:)

2009-05-12 @ 21:13:49
URL: http://miiaahhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0