Orientering!

Orientering idag. Först tog vi bussen ut till ön sen skulle vi leta efter småkryp och efter det skulle vi göra matte utomhus? Det gör man vell inte ens. Aja sen va det orienteringen då det var 1- 9 orienterings saker man skulle hitta och jag gick med donjeta, alexandra och emelie först men sen skulle emelie och alexandra gå tillbaka för vi hade missat  5 stycken men donjeta och jag fortsatte så sen gick vi med kim och lonne så vi hittade 2, 6, 7, 8, 9 och sen åt vi lite när vi kom fram sen åkte vi hem klockan 13.00 och då gick jag med jätte blöta kläder hem och nu sitter jag och bloggar och senare ska jag kolla på film och äta kladdkaka och jag har blivit mycket mer förkyld än innan. Bilderna från orienteringen kommer in på bloggen snart! :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; åh, tack! :D då ska jag lägga till dig också =)

2009-05-07 @ 17:23:19
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: miaa

haha blev oxå ännu mer förkyld sen efter matchen också, lr asont i halsen;s

haha men vi skyller på dom som ordnade orienteringsdagn?:Dhahah<33

2009-05-07 @ 22:21:21
URL: http://miiaahhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0