Måndag

Gokväll!

Idag var det såklart skola igen, efter skolan gick maria och jag hem till mej och gjorde pannkakor, jag är inte så bra på pannkakor så det va bara 1 av 4 som blev bra. Vid 4 skulle maria till pianot så då tömmde jag diskmaskinen och sen gick jag upp till datan men vårat internett hackar jätte mycket så kan bara sitta ibland så gick över till ebba istället. Hos ebba kollade vi klart på a double shot at love with the ikki twins sen gick vi ut och sen kollade vi på vänner, tycker joey är roligast i vänner. Klockan 8 gick jag hem och åt sen gick jag ner och tog ett långt och varmt bad det var ungefär 3-4 år sedan jag badade sist. Väldigt skönt var det! Sen gick jag upp och ska göra lite iordning för imorgon till skolan. Jag har bara 32 dagar kvar tills det är sommarlov! Är det någon mer som längtar jätte mycket till sommarlovet med sol o bad och glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0