lördag

Hann inte skriva igår hade mycket att göra så det blir ett inlägg med lite bilder och sånt nu istället.

Fredag - Skolan va som vanligt, hade matteprov och det gick bra faktiskt. Slutade skolan 12.05 då gick maria och jag hem till mej och gjorde chokladsås med glass och sen gick vi ut och spelade basket och tog lite fina bilder för det var väldigt varmt! Sen vid 3 gick maria in till stan för hon skulle möta sin syster så då bytte jag om till bikini och shorts också kom ebba över och då solade vi och tog lite bilder vi också vid 5 fixade vi oss och sen gick vi in till stan för det var mycket konserter och sånt så vi gick och köpte en baguett och sen kollade vi på när andra spelade och vi mötte donjeta och hennes lilla syster anduena så vi var med dom ändä tills vi skulle gå hem.  När vi kom hem skulle jag bara äta sen gick jag hem till ebba igen och då kollade vi helens små underverk, älskar den filmen det är jätte bra!  Då var min dag slut och nu kommer det lite bilder :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0