Lagdag

Sorry för jag inte skrev igår men kunde inte. Idag hade vi lagdag och liten sovmorgon till klockan 9.  Vi va på Gallberget och dom som gick på sannarpsgymnasiet och gick andra året i ledarskap hade vi som  `` lärare ´´ och vi blev indelade i lag och körde olika lekar. Förra året var det jätte tråkigt men i år var det faktiskt väldigt kul tycker jag och det var jätte varmt samtidigt men det kommer nog tyvär börja åska när som helst. Mitt lag vann på lagdagen så man fick en liten godispåse var. Hihi. Vi slutade klockan 1 och då cyklade jag och donjeta och maria till mc donalds och maria och jag köpte glass för det var jätte varmt och sen cyklade vi hem. Om en timma ska ebba , donjeta och jag cykla iväg och träna kommer bli kul och sen när man kommer hem ska jag hoppa in i dushen och sen vid 9 ska jag såklart kolla på desperate houswifes, tycker det är synd att Edie dog för hon va så glad hela tiden ,  Eller vad tycker ni andra som kollar på desperate houswifes? :).

Kommentarer
Postat av: mia

haha detta året var mkt tråkigare fast man kom i bättre grupper:)

2009-05-26 @ 21:28:24
URL: http://miiaahhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0