fest - tjejkväll

hejsan, blev inget inlägg igår så skriver det idag :D


Valborg - För var det skola. Efter skolan fixade maria och jag oss med en gång, min syster maja hjälpte oss. Vi gick över till ebba sen där donjeta och linn ochså var också fixade dom sig. Sen klockan 8 körde mamma mej donna och mia till folkparken där la primavera skulle vara. Vi mötte ebba o linn. Klockan 9 började discot och då var det bara dansdans och dans så gjordes. Klockan halv 1 åkte vi hem och då hade jag as ont i fötterna för hade haft pumps på mej hehhe. Sen sov maria hos mej, vi gick och la oss halv 3. Puss på er tjejer :D

1 maj - Maria och jaag vakande klockan 12. Vi gick ner och åt frukost och sen var vi ute hela dagen och åt jordgubbar och drack läsk. Sen åkte maria hem. Och då gick jag och ebba och handlade till kvällen för då ska vi ha tjejkväll med donjeta, becca och linn och vi ska grilla och ha det jätte mysigt. Kommer fler bilder sen. :D 







Detta hade jag på mej, och svarta lack tight och mina svarta pumps :D

Kommentarer
Postat av: mia

haha det var typ den bilden ja skulel ta på dej, men så har du juh 2 blixtar så tog ja ner kameran så det blev en bild på dina kläder iställe .hahah :d<33

DET VAR ASKUL!<333

2009-05-01 @ 17:37:00
URL: http://miiaahhh.devote.se
Postat av: Monija

Hahhaa, tack för du glömde att ni också skulle ha tjejkväll med mig :)<3

2009-05-02 @ 16:25:37
URL: http://moniijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0