eurostop+träning

Idag var jag jätte trött så vaknade inte förän klockan 12. Jag gick ner och åt frukost och kollade på Life Of Ryan han e så himla snygg! Och åt frukost. Sen ringde ebba och frågade om jag ville följa med till eurostop och kolla skor och det ville jag. På eurostop hittade vi inga skor men jag hittade en jättte fin avslutningsklänning men den kostade 700 kr så får vell hitta någon annan. Sen cyklade vi hem och åt var för sig, Sen kom donjeta och ebba och ebbas mamma ulrika hem till mej för vi alla skulle träna,så vi cyklade till friskis och svettis och körde ett pass sen dusha och sen hem igen sen städa på rummet. Så nu är det fint och snart ska jag krypa ner i min nybäddade säng och sova. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0