090506

Hejsan , Det var inte halsbränna jag hade det var en halsinfektion men jag ska vara med imon när vi har orientering ändå. Idag var det skola vi fick tillbaka våra spanskaprov och jag fick VG väldigt nöjd för jag hade inte äns pluggat så det var rätt bra. Efter skolan gick jag hem och åt mellanmål sen kom donjeta och ebba och då gick vi till bibilioteket och satt och pluggade i typ 2 timmar sen när jag kom hem satte jag på datan och gjorde lite småsaker sen ska jag äta och sen ska jag och pappa över och handla för man ska ha med sig matsäck på orienteringen. För mig som slutar skolan den 12 juni är det bara 37 dagar kvar tills sommarlovet börjar, väldigt skönt.





Min outfit:

- rosa kofta från carlings
- vit tröja från JC
- byxor från tretton


Kommentarer
Postat av: mia

du fick asbra:D

hahah ja hade itne heller övat för du hade min spanskabok(A) hahah :D

men ja fick VG- :( ahhaha :d<

2009-05-06 @ 22:16:00
URL: http://miiaahhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0