090505

Hejsan! Idag var det skola igen, slutade klockan 3 då gick maria och jag hem till mej och bakade kladdkaka den blev väldigt god och väldigt mättade tyckte jag. När maria gick hem cyklade Donjeta, Ebba och jag till friskis och svettis och tränade. På den träningen som vi kör är det en tant som också är med och vi har typ blivit vänner med henne hahah hon kommer hela tiden fram och pratar med oss, lite gulligt. Efter träningen dushade vi och fixade oss sen cyklade vi hem och sen hemma kollade jag lite på tv och åt sen satt jag vid datan och kollade lite på A walk to remember den är jättte sorlig, började gråta lite. Och sen har jag fått halsbränna också så hoppas det går över för jag har aldrig haft det innan så vet inte hur länge man kan ha det. Någon som vet något man kan äta eller dricka som lindrar halsbrännan? 
Och sen fyller min kompis Rudina 14 år idag så grattis till henne :D 

Sen har jag tänkt på att om jag ska ha en frågestund på bloggen så kan ni får veta lite mer om mej om ni vill fast inte för privata saker? vad tycker ni?






Det är kakan maria och jag gjorde.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa, det får man! :D

2009-05-06 @ 08:47:54
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

så gott =)

2009-05-06 @ 20:13:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0