liseberg 2009 med dom bästa!

Jag gick upp vid 8 och fixade allting klart sen gick jag över till ebba för hennes mamma skulle skussa oss till tågstationen, och där skulle vi möta linn och becca. Tåget gick 9.02. Vi åt frukost på tåget och tog massvis med bilder. Sen när vi va framme gick vi till liseberg för vi trodde att vi kunde hitta vägen men vi frågade 8 personer haha, men det gick bra tillslut. När vi kom fram trodde vi dom öppnade 11 för det hade det stått när ebba och jag hade kollat men nu öppnade dom inte förän 13.00 så vi gick runt lite och var inne på universeum och kollade i den shoppen. Linn jagade mej med grodor. Läskigt! Sen gick vi till något fik och tog varsin dricka och sen klockan 1 då var vi först in på liseberg! :D. Vi åkte lisebergsbanan först och sen åkte vi alla karuseller vi såg så himla kul vi hade!  Fast jag är jätte arg på mej själv, bara för att jag hade lovat mej själv hela året att jag skulle åka kanonen men när jag skulle precis sätta mej i vagnen och skutas iväg fick jag panik och sprang över på andra sidan och gick ner och väntade på dom andra istället dumma mej! Men grattis till becca som vågade åka den och balder och uppskutet! Första gången för henne! :)<3  På slutet Försökte vi vinna saker istället och på första försöket vann jag 2 chipspåsar och det va allt jag vann medans dumma ebba vann 6 saker! :(, stackas linn och becca vann inget. Vi blev hämtade klockan 10 när dom stängde och då pratade vi om skräckfilmer hela vägen hem och när jag kom hem kollade jag på tv och längtade tillbaka till Liseberg.

Liseberg 2009 med dom bästa är avklarat nu är det bara Liseberg 2010 med dom bästa kvar att längta mycket till! :D<3.  


Kanske lite rörig bild men hann inte göra det jätte fint för det var 150 bilder
och man ska ju ha med alla för det är ju minnen! <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vi hade så jävla skoj! asså måste göras om! :D<3

2009-06-18 @ 16:33:16
URL: http://rebekahlago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0