Klassens dag

Jag och hanna gick till skolan tillsammans idag för donjeta var sjuk. När vi kom till skolan gick alla in i salen och började ta upp det dom skulle äta och sen började vi kolla på filmen. Vi kollade på austrailia, har sett den en gång innan ju men den är så bra så ja kan kolla på den många gånger igen! Sen var det en liten rast och då gick maria och jag ut och satte oss i koridoren och snackade bara lite och sen gick vi in igen och kollade vidare på filmen. Filmen va slut vid kvart över 12 och då gick vi till hemkunskapssalen och käkade pizza. Och sen slutade vi vid ett. Då skussade jag maria till busshållsplatsen och sen cyklade jag hem. Nu sitter jag vid datan och har precis städat klart och ska nog läsa lite i min bok igen för den är så bra och har inte många sidor kvar. puss och kram från kajsa ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0