tältningen

hejsan. Inatt tältade man med Ebba, Linn och Rebecca. Det var jätte kul! Vi somnade vid 5 kanske och sen när vi vaknade var det super varmt så alla kastade sig ut ur tältet nästan. Vi åt mackor och jordgubbar till frukost. Mums! Sen åkte vi till Lillstugan också. Det är ett godisställe, och dom har jätte gott godis där och ändå rätt billigt. Sen efter det gick jag hem och hjälpte pappa lite i trädgården, och sen kom donna över och då skrattade vi precis och allt vi gjorde nästan och sen gick vi till nissan också och doppade fötterna skit kul hade jag! Nu ska jag skärpa mig med uppdateringen och sitta vid datan hela tiden, hahha nej då men jag ska skriva mer. Puss från kajsa


Kommentarer
Postat av: linn

love you guys! <33333333333

2009-07-04 @ 16:02:27
URL: http://labelsorloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0