Min dag

Idag började jag dagen med frukost framför tv och kollade på Wildfire, den serien är väldigt bra! Vid 2 tiden körde mamma, maja och jag till stan och där gick vi runt och kolla i 3-4 timmar. Kötpe bara klämmor från hm men min syster köpte en jätte fin stickig kofta till hösten/vintern. Sen åkte vi hem och åt mat och sen efter det  blev det hemmagjord kräm till efterrätt, mumsigt var det! Nu sitter jag vid datan och bloggar lite och svarar på alla fina komentarer jag har fått under dagen. Snart kommer ebba hem efter en vecka i sitt sommarställe. Vi ska antagligen kolla film och bara mysa för det är ju inte så skönt väder ute.

Min outfit för dagen :



- svart linne från hm
- blommigt linne från London
- jeans från ginatricot

Kommentarer
Postat av: maria

jag åt ocskå hemmagjord kräm till efterrätt(H) haha eller nej, jag åt inte, för jag gillade inte den sortens kräm ahaha :D hemmagjord jordgubbskräm är den bästa av dom isf ;P haha

2009-07-10 @ 19:46:24
URL: http://miiaahhh.devote.se
Postat av: Jenny

fin outfit :)

2009-07-11 @ 11:30:33
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0