ICE AGE 3!

Hejsan, nu är det ju natt och då är det ju den 2 juli men allt jag skriver hände den 1 juli. Först så vaknade maria och jag för hon sov hos mej sen åt vi frukost och fräshade upp oss och sen följde ja henne te maxi där hon skulle bli hämtad. Sen när jag kom hem dushade jag och sen stack jag till hanna och där spelade vi guitar hero, badade hannas kanin för den har blivit förlamad i baktassarna jätte synd om den! Sen stack vi hem till mej för att hämta pengar till bion och då hade pappa köpt tillsammans 3 boken och jag blev jätte glad den ska jag läsa nogrant! Sen på kvällen vid halv 10 va det biotime! Vi såg såklart på premiärsdagen av ICE AGE 3! Den va jätte rolig alla måste nästan se den! Den va sjukt bra och sen slutade den klockan 11 och då körde hennes pappa mej hem och nu ska jag snart sova, Ha det bra och förlåt för ja inte har uppdaterat så bra! Och nu kommer det lite bilder och eftersom min kamera är sönder så fick jag ta med min mobil och den kameran är inte alls bra den är lite repig.



Hanna



Tillsammans tredje boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0