7 juli

hejsan, idag har det varit fullt upp så har inte hunnit sätta mig vid bloggen men det får ju bli nu istället. Nästan direkt när jag vaknade åkte mamma och jag till siba för att lämna in kameran på lagning, jag skulle få den om ungefär 15 arbetsdagar- längtar tills dess! Men sen köpte vi the sims 3 också så nu är jag bara så himla glad! :D Sen åkte vi till eurostop och kollade runt lite där och sen åkte vi hem. När jag kom hem åt jag mat och sen kom Hanna till mej. Hanna och jag gick till stan för hon skulle shoppa lite, haha men sen när vi kom hem shoppade hon rätt så mycket fast det var väldigt fina saker! Vi gick hem till henne och va lite där sen klockan 7 gick vi hem till mig och kollade på Rush Hour och sen klockan 9 började filmen Tretton den kollade vi med min syster med för både Hanna och min syster har sätt den men det hade inte jag och jag tyckte den va konstig men väldigt bra. Hanna gick hem nyss ungefär så nu ska jag sitta vid bloggen ett tag och sen ska jag installera the sims 3. Hoppas ni har haft en bra dag, pussar från kajsa



En bild på mej och mitt nya sims, min webb är inte så jätte bra så därför är bilden kanske inte så heller bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0