gamla bilder

tjenare!
Har ju inte bloggat sen i fredags innan maria, donna och jag skulle till stan och där hade vi såklart mycket kul! Igår på morgonen var donjeta och jag på berget och sprang 3 km, jag är faktiskt nöjd för det för jag är inte den som har bra kondis hahah, men ska bättra mej jag lovar! Sen igårkväll skulle mamma & pappa på fest så Maja (syster) och jag hade hyrt 4 filmer och åt lite godis och gjorde taccos, och hade spa kväll mycket mysitgt! Och ett plus den kvällen är ju att min favoritmaträtt är taccos så det var ju bra! Vilken är eran favoritmaträtt?
Idag har jag pluggat matte och no lite, och sen tränat med maja och donjeta, så ska ner och duscha nu och sen börjar jag inte förän klockan 9 imorgon, så ni får ha det jätte bra så skriver jag mer imorgon pussar till er!


PS: Jag har hittat lite gamla bilder så nu får ni se hur jag såg ut när jag var liten.


detta var cirka när jag var 6-7 år.

Och här jag var jag cirka 10-11 år , och detta är jag till vänster och ebba till höger och vi skulle till en maskerad och jag föreställde cristina aguilera i brunt hår och ebba var ju bäst utklädd till en i kiss!  


och här cirka 4 år ;)


Kommentarer
Postat av: maria

Haha gud så söt du var:D

2009-08-24 @ 19:15:50
URL: http://miiaahhh.devote.se
Postat av: linn

hahha så sööööööööööööt! <3

2009-08-24 @ 20:08:44
URL: http://labelsorloove.blogg.se/
Postat av: ebba

AAAAWW så sät du är din lilla plutt!:D



och vi var ju riktigt heta asså!

2009-08-25 @ 16:13:27
URL: http://ebbaeebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0